玻璃工藝由來已久,至今一直備受歡迎,一件一件玻璃工藝品灌注了製作人的一番心血。Glass Road 1571彷彿是一間由玻璃打造的小屋,店內五花八門的玻璃精品令人目不暇及,再加上鄰近長崎市天主教堂的地理環境,在教堂文化氣氛的包圍下,更增添了一點歐陸色彩。既有傳統玻璃家品,亦有創新花俏玻璃裝飾品,有得睇有得買之餘,Glass Road 1571仲提供玻璃製作體驗班,向老工匠拜師學藝,親手設計玻璃花紋,無論一家大細,又或戀人朋友都可以一同參加,齊齊打造充滿彼此回憶的玻璃工藝品。若然以為玻璃只可以充當家品、裝飾品,真的只能說少年你太年輕了,因為Glass Road 1571店內仲有睇得又玩得的玻璃玩具「Popen」。Popen玻璃的外形彷似珍寶珠,輕輕向管內吹氣,會發出「Po」一聲,鬆開口又會發出「Pen」一聲,相當有趣。Glass Road 1571
地址:長崎縣長崎市南山手町2-11
電話:095-822-1571
交通:從「大浦天主堂下」站徒步約3分鐘
網址:http://1571.jp/

分享
Go!Japan編輯部師奶殺手!個人專欄《型事偵緝檔案》、《壹號黃庭》統統唔出得街,另有編務歌神之稱,一曲《深花放》唱到街知巷聞!